Τμήμα Γ' Προσωπικού
Σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 52 του Προεδρικού Διατάγματος 18/22-2-2018 (ΦΕΚ 31/Α/23-2-2018) «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων»:
Το Τμήμα Γ΄ Προσωπικού είναι αρμόδιο για:
α) θέματα υπηρεσιακής κατάστασης και υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών και των διοικητικών υπαλλήλων αρμοδιότητας της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που προκύπτουν από την κείμενη νομοθεσία,
β) τη διοικητική υποστήριξη της λειτουργίας του υπηρεσιακού συμβουλίου που λειτουργούν στη Διεύθυνση,
γ) τη διοικητική υποστήριξη των διαδικασιών επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης και της στελέχωσης αποκεντρωμένων δομών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
δ) την υποστήριξη των διαδικασιών εκλογής των αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια,
ε) την τήρηση των ατομικών υπηρεσιακών φακέλων του εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού της Διεύθυνσης,
στ) τις διαδικασίες λύσης της υπαλληλικής σχέσης του εκπαιδευτικού προσωπικού και τη διεκπεραίωση των διαδικασιών και την σύνταξη των φακέλων με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη συνταξιοδότηση υπαλλήλων,
ζ) ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ (Η περ. ζ’ της παρ. 5 του άρθ. 52 καταργήθηκε σύμφωνα με την παρ. 11 του άρθ. 209 του Ν. 4610/2019, ΦΕΚ 70/Α/7-5-2019),
η) την έκδοση των διοικητικών πράξεων για τη χορήγηση αδειών στο πάσης φύσεως προσωπικό της Διεύθυνσης,
θ) τη διεκπεραίωση των διαδικασιών παραπομπής υπαλλήλων σε υγειονομικές επιτροπές,
ι) τη μέριμνα για την εφαρμογή του ωραρίου του προσωπικού,
ια) τις διαδικασίες πρόσληψης και διαχείρισης πάσης φύσεως προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,
ιβ) τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη της διαδικασίας αξιολόγησης,
ιγ) την επαλήθευση γνησιότητας τίτλων σπουδών και στοιχείων Π.Μ.,
ιδ) την παροχή διοικητικής υποστήριξης στο Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων,
ιε) την παροχή γραμματειακής υποστήριξης στους Σχολικούς Συμβούλους που έχουν την έδρα τους στη Διεύθυνση,
ιστ) την κατανομή του προσωπικού και την εν γένει στελέχωση των επιμέρους τμημάτων της Διεύθυνσης,
ιζ) την εφαρμογή του πειθαρχικού δικαίου στο πάσης φύσεως προσωπικό αρμοδιότητας της Διεύθυνσης,
ιθ) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.
Ανακοίνωση λειτουργικών κενών και υποβολή αιτήσεων για νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς ΕΕΠ - ΕΒΠ
Καλούνται οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση προσωρινής τοποθέτησης σε λειτουργικά κενά Σχολικών μονάδων ανά κλάδο και ειδικότητα από Πέμπτη 22 Αυγούστου 2024 13:00:00 έως Κυριακή 25 Αυγούστου 2024 ώρα 23:59:59.
Η ηλεκτρονική αίτηση θα γίνει μέσω του συστήματος ΑΘΗΝΑ (http://www.athena.net.gr/athena/personalinfo) δια της προσωπικής σελίδας ενημέρωσης του κάθε εκπαιδευτικού.
Όσον αφορά στα δικαιολογητικά (συνυπηρέτηση, εντοπιότητα, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, πιστοποιητικό ΚΕΠΑ) αποστέλλονται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Α΄ ΔΔΕ Αθήνας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., υπ’ όψιν Τμήματος Προσωπικού, με ΘΕΜΑ ηλεκτρονικού μηνύματος: ΕΠΩΝΥΜΟ, ΟΝΟΜΑ, ΚΛΑΔΟΣ – ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ – (με ελληνικούς κεφαλαίους χαρακτήρες) εντός της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.
Στο ίδιο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Διεύθυνσης θα αποστέλλονται οι όποιες τυχόν απορίες για τη διαδικασία.
Προσοχή :
• Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί της Α΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας, προκειμένου να μπορέσουν να κάνουν αίτηση για λειτουργικό κενό στις σχολικές μονάδες της Α΄ Δ.Δ.Ε Αθήνας, θα πρέπει να εγγραφούν, αν δεν είναι ήδη εγγεγραμμένοι, στην υπηρεσία προσωπικής ενημέρωσης της Α΄ Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Αθήνας (https://www.athena.net.gr/athena/personalinfo) και στη συνέχεια να ενημερώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία επιλέγοντας το εικονίδιο ρυθμίσεις (γρανάζι) και στη συνέχεια αλλαγή προσωπικών στοιχείων.
Η καταχώρηση των στοιχείων επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης.
Για τυχόν τεχνικά προβλήματα κατά την εγγραφή, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Μηχανογράφησης (τηλ. 2144069461-462, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. )
Πέραν της καταληκτικής ημερομηνίας καμία αίτηση ή παραστατικό δεν θα γίνονται δεκτά.
Λειτουργικά κενά (αρχείο)
Δικαιολογητικά διορισμού για τμήμα Γ' Προσωπικού
Οι νεοδιόριστοι για δική τους εξυπηρέτηση παρακαλούνται να εκτυπώσουν και να φέρουν συμπληρωμένα τα παρακάτω έγγραφα:
- Αντίγραφο πτυχίου. Οι τίτλοι ξένων πανεπιστημίων υποβάλλονται με επίσημη μετάφραση και με τη βεβαίωση αναγνώρισης από το ΔΟΑΤΑΠ.
- Αντίγραφο δύο όψεων αστυνομικής ταυτότητας.
- Αντίγραφα αποδεικτικών (1) ΑΦΜ, (2) ΑΜΚΑ, (3) ΑΜΑ.
- Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (τελευταίου τριμήνου) από το Δήμο (για τους έγγαμους και/ή γονείς ενός ή περισσότερων τέκνων). Στη περίπτωση ύπαρξης σπουδαζόντων τέκνων (άνω των 18 και έως 24 ετών), προσκομίζεται βεβαίωση σπουδών.
- Πιστοποιητικό στρατού τύπου Α’ ( για τους άνδρες).
- Δήλωση περιουσιακής κατάστασης που κατατίθεται σε κλειστό φάκελο (επισυνάπτεται) σύμφωνα με το αρ.28 ν.3528/2007.
- Φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιάριου τραπέζης με πρώτο όνομα δικαιούχου αυτό της/του εκπαιδευτικού (όπου θα αναγράφεται καθαρά ο αριθμός IBAN).
- Γνωματεύσεις (α) από παθολόγο ή Γενικό Ιατρό και (β) από ψυχίατρο, είτε του δημοσίου είτε ιδιωτών, περί υγείας και φυσικής καταλληλότητας να ασκηθούν τα καθήκοντα της θέσης.
- Αίτηση αναγνώρισης συνάφειας μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου, εφόσον υπάρχουν και δεν αποτελούν προσόν διορισμού (επισυνάπτεται), η οποία θα κατατεθεί στο Πρωτόκολλο της Διεύθυνσης.
- Αντίγραφο μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου (εφόσον υπάρχει), όπου αναγράφεται η ημερομηνία κτήσης. Για τους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών προσκομίζεται επιπλέον και αναλυτική βαθμολογία. Οι τίτλοι ξένων πανεπιστημίων υποβάλλονται με επίσημη μετάφραση και με τη βεβαίωση αναγνώρισης από το ΔΟΑΤΑΠ.
- Υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνεται ότι δεν είναι φυγόποινοι ή φυγόδικοι, ότι δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί από άλλη θέση, ότι δεν κατέχουν άλλη θέση του δημοσίου κτλ. (επισυνάπτεται)
- Καρτέλα εκπαιδευτικού με τα ατομικά του στοιχεία (επισυνάπτεται), η οποία θα κατατεθεί στο τμήμα τακτικής μισθοδοσίας.
- Αίτηση αναγνώρισης προϋπηρεσίας, εφόσον υπάρχει (επισυνάπτεται), η οποία θα κατατεθεί στο Πρωτόκολλο της Διεύθυνσης.
- Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας (εφόσον υπάρχουν) και τα αντίστοιχα ένσημα.
- Ποινικό μητρώο (ζητείται αυτεπάγγελτα από την Υπηρεσία).
*Τέλος, οι εκπαιδευτικοί, πρέπει ναπραγματοποιήσουν εγγραφή (όσοι δεν το έχουν πράξει) στην υπηρεσία προσωπικής ενημέρωσης της Α ́ Δ.Δ.Ε. Αθήνας (https://athena.net.gr/athena/personalinfo/), με ΑΜ* το ίδιο με το ΑΦΜ τους,καιστη συνέχεια να ενημερώσουν ταπροσωπικά τους στοιχεία επιλέγοντας το εικονίδιο «ρυθμίσεις» και στη συνέχεια αλλαγή προσωπικών στοιχείων.
Για τυχόν προβλήματα στην εγγραφή, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Πληροφορικής (email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ).
*(Αν το ΑΦΜ ξεκινάει με 0, τότε αυτό το 0 το παραλείπετε στον ΑΜ και γράφετε τα υπόλοιπα ψηφία, ενώ για τους πρώην αναπληρωτές της Δ/σης μας, πιθανόν ο ΑΜ τους να είναι ο αριθμός μητρώου ΙΚΑ (ΑΜΑ) αντί για το ΑΦΜ).
Υποβολή αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ/ΕΒΠ σχολικού έτους 2023-2024
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΣ 2023-24 (αρχείο)
ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ (αρχείο)
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ (αρχείο)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ (αρχείο)
ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΙΚΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-24 (αρχείο)
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ 2023 (αρχείο)
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΘΑΝΑΤΟΥ (αρχείο)
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ
Κατεβάστε τις αιτήσεις:
2η Ανακοινοποίηση στο ορθό πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) και Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών διάρκειας ενός (1) διδακτικού έτους, για το έτος 2022-2023.
2η Ανακοινοποίηση στο ορθό πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) και Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών διάρκειας ενός (1) διδακτικού έτους, για το έτος 2022-2023. (αρχείο)
Ανακοινοποίηση στο ορθό πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) και Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών διάρκειας ενός (1) διδακτικού έτους, για το έτος 2022-2023.
Ανακοινοποίηση στο ορθό πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) και Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών διάρκειας ενός (1) διδακτικού έτους, για το έτος 2022-2023. (αρχείο)
Πρόσκληση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για το διδακτικό έτος 2022-2023.
Πρόσκληση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για το διδακτικό έτος 2022-2023. (αρχείο)
Πρόσκληση υποψήφιων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών το διδακτικό έτος 2022-2023.
Πρόσκληση υποψήφιων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης
για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών το διδακτικό έτος 2022-2023. Οι αιτήσεις-δηλώσεις προτίμησης υποβάλλονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του
Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) (https://opsyd.sch.gr/)
από την Τρίτη 16/8/2022 έως και την Τρίτη 23/8/2022 (αρχείο).
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
Οι νεοδιόριστοι για δική τους εξυπηρέτηση παρακαλούνται να εκτυπώσουν και να φέρουν συμπληρωμένα τα παρακάτω έγγραφα:
- Αντίγραφο πτυχίου. Οι τίτλοι ξένων πανεπιστημίων υποβάλλονται με επίσημη μετάφραση και με τη βεβαίωση αναγνώρισης από το ΔΟΑΤΑΠ.
- Αντίγραφο δύο όψεων αστυνομικής ταυτότητας.
- Αντίγραφα αποδεικτικών (1) ΑΦΜ, (2) ΑΜΚΑ, (3) ΑΜΑ.
- Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (τελευταίου τριμήνου) από το Δήμο (για τους έγγαμους και/ή γονείς ενός ή περισσότερων τέκνων). Στη περίπτωση ύπαρξης σπουδαζόντων τέκνων (άνω των 18 και έως 24 ετών), προσκομίζεται βεβαίωση σπουδών.
- Πιστοποιητικό στρατού τύπου Α’ ( για τους άνδρες).
- Δήλωση περιουσιακής κατάστασης που κατατίθεται σε κλειστό φάκελο (επισυνάπτεται) σύμφωνα με το αρ.28 ν.3528/2007.
- Φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιάριου τραπέζης με πρώτο όνομα δικαιούχου αυτό της/του εκπαιδευτικού (όπου θα αναγράφεται καθαρά ο αριθμός IBAN).
- Γνωματεύσεις (α) από παθολόγο ή Γενικό Ιατρό και (β) από ψυχίατρο, είτε του δημοσίου είτε ιδιωτών, περί υγείας και φυσικής καταλληλότητας να ασκηθούν τα καθήκοντα της θέσης.
- Αίτηση αναγνώρισης συνάφειας μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου, εφόσον υπάρχουν και δεν αποτελούν προσόν διορισμού (επισυνάπτεται), η οποία θα κατατεθεί στο Πρωτόκολλο της Διεύθυνσης.
- Αντίγραφο μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου (εφόσον υπάρχει), όπου αναγράφεται η ημερομηνία κτήσης. Για τους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών προσκομίζεται επιπλέον και αναλυτική βαθμολογία. Οι τίτλοι ξένων πανεπιστημίων υποβάλλονται με επίσημη μετάφραση και με τη βεβαίωση αναγνώρισης από το ΔΟΑΤΑΠ.
- Υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνεται ότι δεν είναι φυγόποινοι ή φυγόδικοι, ότι δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί από άλλη θέση, ότι δεν κατέχουν άλλη θέση του δημοσίου κτλ. (επισυνάπτεται)
- Καρτέλα εκπαιδευτικού με τα ατομικά του στοιχεία (επισυνάπτεται), η οποία θα κατατεθεί στο τμήμα τακτικής μισθοδοσίας.
- Αίτηση αναγνώρισης προϋπηρεσίας, εφόσον υπάρχει (επισυνάπτεται), η οποία θα κατατεθεί στο Πρωτόκολλο της Διεύθυνσης.
- Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας (εφόσον υπάρχουν) και τα αντίστοιχα ένσημα.
- Ποινικό μητρώο (ζητείται αυτεπάγγελτα από την Υπηρεσία).
*Τέλος, οι εκπαιδευτικοί, πρέπει να πραγματοποιήσουν εγγραφή (όσοι δεν το έχουν πράξει) στην υπηρεσία προσωπικής ενημέρωσης της Α ́ Δ.Δ.Ε. Αθήνας (https://athena.net.gr/athena/personalinfo/), με ΑΜ* το ίδιο με το ΑΦΜ τους, και στη συνέχεια να ενημερώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία επιλέγοντας το εικονίδιο «ρυθμίσεις» και στη συνέχεια αλλαγή προσωπικών στοιχείων.
Για τυχόν προβλήματα στην εγγραφή, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Πληροφορικής (email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ).
*(Αν το ΑΦΜ ξεκινάει με 0, τότε αυτό το 0 το παραλείπετε στον ΑΜ και γράφετε τα υπόλοιπα ψηφία, ενώ για τους πρώην αναπληρωτές της Δ/σης μας, πιθανόν ο ΑΜ τους να είναι ο αριθμός μητρώου ΙΚΑ (ΑΜΑ) αντί για το ΑΦΜ).
Σελίδα 1 από 17